Podajemy kilka zasad postępowania przy odbiorze przesyłki, które pozwolą uniknąć problemów i pomogą przyspieszyć proces reklamacji, jeśli zaistnieje taka konieczność.

  • Przy odbieraniu przesyłki, sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego.

  1. Opakowanie zewnętrzne nie powinno nosić śladów uszkodzeń, wgnieceń, dziur. Pudełko powinno być nienaruszone i zamknięte, a taśma Darmet nie może być przerwana ani przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka, powinny być dostarczone jednocześnie. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy i odbierz paczkę.

  2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki.

  3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem, podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

  • Sprawdź zawartość przesyłki.

Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

  1. Jeśli masz zastrzeżenia do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli takie występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Na protokole w polu "Uwagi" możesz podać wszystkie zastrzeżenia, także te - dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu, np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

  2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

  3. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody.

  4. Poinformuj sklep o zdarzeniu, kontaktując się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.

  • Zastrzeżenia po odjeździe kuriera.

Jeśli kurier odjechał, a Ty stwierdziłeś, że towar znajdujący się w środku, jest uszkodzony koniecznie zgłoś ten problem przewoźnikowi jeszcze tego samego dnia. Po zgłoszeniu, przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

Kontakty do przewoźników:

GLS infolinia: 804 262 262. Dla tel. komórkowych: 46 81 48 220

DPD infolinia: 22 577 55 00

  • Jak zgłaszać zastrzeżenia w przy odbiorze przesyłki w paczkomacie InPost?

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki odbieranej w paczkomacie InPost, możesz zainicjować procedurę reklamacyjną podczas procesu odbioru przesyłki. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny zostanie wysłany na Twój e-mail. Masz 14 dni na jego wypełnienie i zatwierdzenie, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do nadawcy.

Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki możesz zgłosić nie później niż w terminie 7 dni od daty odbioru. W tej sytuacji konieczne jest udanie się z reklamowaną przesyłką do placówki InPost oraz sporządzenie protokołu szkody w placówce.

Kontakt do Inpost – 722 444 000, 801 400 100

 

  • Zgłoszenie szkody sprzedawcy.

Każde zastrzeżenie w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki musi zostać zgłoszone do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera. Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.

 

Poinformuj sklep o zdarzeniu:

tel.: 85 653 86 70

e-mail: handel@darmet.com.pl

 

  • Odbiór zamówienia w sklepie

Robiąc zakupy przez stronę internetową możesz je odebrać osobiście w naszym sklepie. Zapraszamy po odbiór po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest skompletowane i gotowe. Przy płatności przelewem, prosimy o okazanie przy odbiorze dowodu potwierdzającego tożsamość.

Odbiór jest możliwy w godzinach pracy sklepu.

Darmet sp. z o.o. Zakład Obróbki Skrawaniem
ul. Komunalna 4c
15-197 Białystok

godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 7:30 - 17:00

 

  • logo ABRABORO
  • logo AC
  • logo ADLER
  • logo AMEC
  • logo ANDRE
  • logo APX
  • logo BEFANA
  • logo BENMET
  • logo BISON-BIAL
  • logo BONDHUS
  • logo BOSCH
  • logo CMT
  • logo CRC
  • logo DARMET
  • logo DOLFAMEX
  • logo ELESA+GANTER
  • logo FANAR
  • logo FAPIL
  • logo FAST SERVICE
  • logo FEIN
  • logo Fenes
  • logo FERAX
  • logo Fortelock
  • logo GLOBUS
  • logo GRAFEN
  • logo GRAPHITE
  • logo GRUNDA
  • logo GUHRING
  • logo GUIDE
  • logo Haimer
  • logo INDISEN
  • logo KAPRIOL
  • logo KARNASCH
  • logo KENNAMETAL
  • logo KLINGSPOR
  • logo KNIPEX
  • logo KUŹNIA
  • logo LIMIT
  • logo LOC-LINE
  • logo LUNA
  • logo MAKITA
  • logo MARCOPOL
  • logo METABO
  • logo NEO TOOLS
  • logo NOGA
  • logo NORTON
  • logo NOVUS
  • logo OSBORN
  • logo PAFANA
  • logo PIHER
  • logo PRO
  • logo PROMOTECH
  • logo PROXXON
  • logo RED ROOSTER
  • logo SKYDDA
  • logo SOLA
  • logo SPARKY
  • logo STEINEL
  • logo Teng Tools
  • logo TORMEK
  • logo Tschorn
  • logo UNIOR TOOLS
  • logo WD-40
  • logo WERA
  • logo WOLFCRAFT
  • logo YATO
  • logo ZALCO
  • logo ZEKLER